Drömmar

Är det fel att drömma sig bort ibland eller är det fel att drömma. Jag kan erkänna att jag ofta drömmer mig bort tillbaka till Afrika eller Thailand. Jag önskar dock att jag och Niklas kunde åka till Afrika för jag vill att han ska se vad jag såg och uppleva det jag upplevde. Det är som en annan värd där och man är så speciell för dessa människor. Man blir verkligen mottagen med öppna armar och dom ger en chansen att se deras liv, dom vill att man ska se och få veta. Dom vill inte veta för att vi ska tycka synd om dom utan dom vill visa upp det dom byggt upp eftersom dom är stolta över det som dom har. Alla människor där är glada för det lilla som dom har även om det bara är en hydda så lever dom för det som är deras. Det är en ganska häftig känsla att komma till dom och se att faktiskt det lilla kan göra än så lycklig. Jag önskar att alla människor var sådanna, och jag önskar att alla människor såg alla för vad dom är och inte för något annat. Mina drömmar är att få vara där med Niklas för han är det bästa som hänt mig så jag vill inte göra något utan honom, jag drömmer om hur vi lever där nere och hjälper dom människor som verkligen behöver hjälp och som verkligen behöver det. Och bara finnas till är det verkligen en sån lustig dröm, är det verkligen fel att drömma om hur man kan hjälpa andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback