Vad ska man hitta på

Denna dagen började väldigt segt, men efter min morgon kaffe så kändes det lite bättre tror jag. Är ganska hängig och trött idag men det kanske blir bättre när man väl har kommit igång=) Dagen blir antagligen en fika med Sofie och kasnke en liten sväng på stan får väl se vad jag känner för. Jag hoppas att det hinns med en fika från hennes sida men man vet ju aldrig hur det blir med den saken, men det skulle vara roligt att se henne igen för det var ett tagsen sist=) Men vi får väl se om hennes jobb ringer och vill ha henne där idag då blir det svårt för oss=) Men jag känner att jag måste hitta på något, ligger bara i soffan och glor på film hela dagen annars och det känns inte så vettigt längre, men ändå skönt. Jag måste komma ut lite grann idag. Jag sla visserligen ner en sväng till Ewa ikväll men det är ju lite senare så borde försöka hitta på något innan det=) Men men får se vad som händer hihihi bara det händer något=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback