Varför blir det aldrig som ma tänkt sig

Det blir verkligen aldrig som mna tönkt sig med saker och ting, och just nu undrar ag verkligen varför det aldrig blir så. I förgår tog jag vaccinet och sköterskan sa att man kunde få feber och ont i armen, men för dom flesta blir det inte så frligt, dp tönkte jag gud så bra då behöver jag inte oroa mig för det. Men feber fic jag verkligen och frossa inatt så jag trodde nog aldrig jag skulle kunna sova, igår och idag har jag så int i armen så jag kanppt kan röra den. Det går inte att bära något med den armen och jag kan inte röra den för mycket för då får jag så ont så jag vet inte vart jag ska ta vägen liksom. Fy fan säger jag bara plus att jag måste ta en till jävel om tre veckor, men å andra sidan vet jag ju då hur det kommer bli så då kan jag förbereda mig ordentligt på att det kommer göra ont.

Ikväll skulle jag och Niklas åka hem och bara mysa framför idol med lite vin och öl och lite god mat. Men varför skulle jag hoppas på det liskom, Niklas chef ringer och han ska jobba hela natten. Han kommer väl vara hemma vid tre kanske. Eventuellt ska jag då istället gå ut med gänget på skolan, men jag vet inte än. Jag hade verkligen sett framimot att bara få vara hemma hos oss och ta de lugnt bara han och jag.

Måndag och tisdag skulle jag jobba på hillerstorpskolan, men tro det eller ej vi ska göra en slut tenta som vi behöver två dagar på oss att göra. Vi är i grupp och dom kunde bara måndag och tisdag, jag blir tokig snart inget blir som jag har planerat det och jag gillar inte när allt ska ändra sig. Men inget att göra åt anatar jag, vi måste bli klara med detta annars får vi aldrig våra intyg så det är ganska viktigt detta. Men om jag gör detta nu så har jag bara idre kvar och det känns ju ganska bra. Men egentligen behöver jag ju jobba med vilket känns mindre bra att det blir lidande nu, men jag har nog inget val i detta.

Så just nu går inget min väg och inget som jag tönkt mig. Jag blir galen snart, hur jag än planerar så ska allt förändras men visst det är bra med förändringar med men kanske inte med allt. Men det är nog bara att gilla läget och göra som det blir tror jag. Men det är irriterande när jag inte får jobba eller vara hemma något alls, men lite skoj är det med när man planerar men man vet aldrig omk det blir som man tänkt sig.

Men det ska bli roligt att träffa Fredrik, Cissie, Milad, Camilla och Ylva för det var ett tagsen jag träffade gänget så det kommer säkert bli en kanon kväll vilket känns bra=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback