Svårt

Varför ska det vara så svårt med jobb nuförtiden då, jag blir galen snart. Visst jag har tur som får jobba lite vikarie på gården, jag äslskar det jobbet jag trivs hur bra som helst. Men jag vill inte bara jobba ibland, jag blir tokig av att bara gå och dra och vänta på att det ska hända något, visst det finns saker man kan göra med men inte hela tiden. Jag tror säkert att det kommer vända snart men hur snart när kan folket lova att det blir bättre då. Det skulle bara vara skönt om man kunde få ett besked om när det kommer lätta i detta samhälle, men det är klart att det är svårt att säga när det kommer bli bättre eller vända jag förstår det, men det skulle bara vara gött och veta=) Men ikväll ska jag till gåren iallfall och det ska bli så jädra roligt, jag längtar tills jag får åka=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback