Dokumentär

Idag såg jag en dokumentär med Pink där hon skulle prata lite om sin turné och även vissa av låtarnas betydelse. Man blir faktiskt ganska tagen av artister som verkligen släpper in sina fans i sitt liv. Pink berättade lite om svåra perioder i sitt liv med mycket party och även sitt förhållande som tog slut, men nu är dom tillsammans igen. Pink förklarde att om man lyssnade noga på vissa texter så kunde man förstå lite av det hon gått igenom, eller iallafall få veta hur hennes liv har sett ut vilket faktiskt var intressant att tänka på. Jag har alltid tyckt om hennes musik och lyssnat endel på låtarna men nu vill man bara lyssna på alla för att koppla ihop det ordentligt till henne vilket jag tycker är såännande. Jag ger henne all eloge får mig för att hon är en ärlig artist och verkligen skriver saker om sig själv både bra och mindre bra stunder i livet. För när hon sjunger och skriver så är det verkligen från hjärtat och det tycker jag är strongt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback