Film

Changeling Skådespelare: Angelina Jolie och John Malkovich Handling: Los Angeles 192. En dag när den ensamstående mamman Christine Collins en dag går till sitt arbete försvinner hennes son spårlöst. Fem månader senare återförenar polisen mor och son men det finns ett problem, det är inte rätt pojke. Tack vare en kvinnas obevekliga sökande efter sanningen, avslöjas en värdav korruptionsom fångar allmenhetens intresseoch förändrar Los Angeles för alltid. Denna gripande berättelse visar den enorma kraften i en kvinnas kärlek till sitt barn. Filmen är en helt otrolig berättelse om hur en kvinna kämpar för att hitta sitt barn, och hur hon aldrig ger upp. Filmen ta med en på en resa av fruktansvärda händelser, en kamp för att finna det man söker, en kamp för att bevisa sin rätt och hur man kan känna hur ensam man är i vissa saker. Jag blev verkligen tagen av filmen och kände med skådespelarna och anledningen till att jag kände mig så engagerad hela filmen var kanske för att filmen var verklighetsbaserad. Jag kände att filmen tog med mig på en känslo laddad resa där alla känslor blandades. Denna film tycker jag defentivt att alla ska se. Betyg: Mellan 1 - 10 en stark 9 från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback