Film

Case 39: Skådespelare: Reneé Zellweger, Ian McShane, Bradley Cooper Handling: En socialarbetare som har fått det obehagliga fallet Lillith Sullvian som är en flicka med ett märkligt och mystiskt förflutet. När Emily välkomnar Lillith i sitt eget hem för att försöka hjälpa henne förvandlas hennes tillvaro till en mardröm där hon själv sätter livet på spel. Filmen är en omskakande rysare fylld av obehagliga överraskningar som leder fram till ett chockerande och olyckbådande slut. Jag tycker att filmen var helt okej, lite långrandig ibland kan jag tycka. Men spännande var den absolut och mycket överraskningar fick man vara med på under filmens gång. Filmen är värd att se tycker jag, men det är inte den bästa jag sett. Betyg: Mellan 1 - 10 får den en 5 av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback