Jobb

Nu sitter jag här hemma och dricker mitt kaffe och funderar på hur det kommer bli på mitt nya jobb. Jag ser verkligen fram imot att få börja jobba men nerverna börjar spela sin rätt hihi Självklart är jag nervös inför detta, men samtidigt så är det en väldigt bra nervosiet måste jag säga. Det ska bli skönt samtidigt att få tillbaka lite rutiner för det behöver jag känns det som. Bara att få gå till jobbet känns så underbart bra just nu. Det är många tidiga mornar men det gör inte mig så jättemycket faktiskt om jag ska vara ärlig. Självklart kommer det bli tufft första veckan när jag ska öppna tredagar vilket innebär att jag måste vara på jobbet 06.00 för att släppa in dom första barnen. Men jag tror att det kommer gå hur bra som helst, och jag tror inte att det blir så mycet problem ändå även fast att jag kommer vara ganska seg hihi Men rutiner och få jobba det är en härlig känsla :) Jag längtar faktiskt lite till jobbet nu=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback