Jobb

I onsdags ringde rektorn till mig på Bäckaskolan och frågade om jag ville komma på intervju och det ville jag ju absolut. Jag hade ju sökt tjänsten på fritids med förskoleklass. Igår klockan 08.30 träffade jag rektorn och en tjej som jobbar på den avdelningen och vi pratade och dom frågade lite vad jag gjort innan och så. Efter en timma ungefär gick vi en lite rundvandring på skolan och jag fick se alla lokaler som den som fick jobbet skulle hålla till. När intervjun var klar så sa rektorn att det skulle vara ett par intervjuer till men att vi skulle få besked under dagen. JAg har nog aldrig varit med om en längre dag jag kune inte göra något var så nervös. Men vid halv fem ringde det och jag höll på att inte svara först men det gjorde jag ju så klart och då säger hon till mig att jobbet blev mitt. JAg har nog aldrig jublat så mycket för det nör vi lagt på, jag blev så glad och kände bara äntligen vänder det lite för mig. Hur galet som helst. Så nu har jag iallafall jobb fram till jul till att börja med, kan bli mer också. Men vilken dag, världens längsta dag men den slutade ju hur bra som helst. Nu kan jag njuta och veta att jag ska till mitt jobb i augusti hahahaha underbart=)
Puss och kram till er alla

PS: En av mina naglar gick av igår kväll med så det är väl bara att ringa, Felia har tappat tre hihi så irriterande DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback