Reklam

Reklam är något som kan göra mig ganska upprörd känner jag. Just som nu tillexempel när jag sitter och kollar på " Sveriges fulaste hem " vilket jag tycker är väldigt roligt, så var tionde minut ska det vara reklam paus hur länge som helst. Plus att samma reklamer visas hur många gånger som helst och hur ofta som helst, vad är syftet att ha det hela tiden. självklart fattar väl jag med att reklam måste visas för att alla program ska kunna visas, men varför kan dom inte bara ha reklam innan ett program börjar och efter programet är slut. Det är ju bara störande att det ska avbryta ett program flera gånger. Och kollar man på fillmer kan man ju också bli galen när det både ska vara nyheter plus reklamavbrott hela tden. Jag tycker inte att det är lika roligt att kolla på filmerna som går när man knappt får se tiominuter innan det ska vara avbrott. Nej ni folket jag gillar verkligen inte och jag önskar att dom kom med någon bättre lösning faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback