Falska människor

Fy fan vad besviken jag blir på vissa människor, varför ska vissa bara förstöra hela tiden. Jag och min underbara kollega kommer nog snart stå helt ensamma mot alla känns det som, snacka skit om mig då hälsa inte på mig om nu ni mår så jävla mycket bättre av det. Nu kanske det ni snart fått som ni vill eller vad man nu ska säga, eller vad är ni ute efter. Prata med oss om ni har problem med oss prata fan inte bakom ryggen på oss och framför allt inte när vi hör att ni pratar om oss, fan nämn inte våra namn om ni ska prata illa om oss det är ju så patetiskt så det finns ju inte på denne jord. Nej jag är så besviken och ledsen över vad det är folk håller på med, jag skäms över att det är som det är. Men jag tänker inte hålla tyst nästa gång ni står där och ger oss skit för saker som vi inte gjort, vi sköter det vi ska men det är ju tydligen inte bra det heller. Hoppas ni fattar vad det är ni håller på med och gör ni inte det så är det ju bara synd om er och inga andra, är det så roligt att förstöra för andra är det de? Man kan ju fan börja undra när folk gör som dessa människor gör. Hmmmm vad ska jag göra eller rättaresagt vad ska vi göra något måste man ju göra snart innan det är försent eller går för långt, ni har lyckats såra oss, lyckats göra oss besvikna, förbannade vad mer önskar ni.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback