Varför ska det bli så

Varför kan inte människor bara säga hur dom vill eller vad dom vill istället för att allt ska bli så stort. För nu tack vare någon så är allt hur stor som helst, och jag tror inte att det bara är jag som tycker detta är jobbigt för det är ju inte bara jag som går igenom detta. Men man blir så besviken för det får inte vara så och det ska inte vara så kan inte bara alla fatta det. Hur ska saker kunna bli bra om man inte kör med öppna kort då, hur ska saker och ting ordnas upp om inte alla vill det då. Jag tror att jag håller på att bli knäpp eller något i den stilen, man vet ju aldrig det är väl det som är. Men men det blir väl bra hoppas jag det kan ju inte bli jobbigare just nu. Men jag är så glad för att jag har Niklas vid min sida och min älskade Plumms vid min sida i Stockholm, Cissi min lilla darling och Daniel som alltid finns där med. Vet fan inte vad jag skulle göra utan er juist nu, ni finns där och lyssnar och bryr er och det är fantastiskt när man har sådanna vänner som man alltid kan luta sig imot när stormen kommer, för den kommer ju för alla någon gång. Så då ska man vara tacksam när man har sina vänner bredvid=)

Puss och kram till er alla där ute=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback