2011-02-13

Min älskade pojkvän kom hem klockan 03.30 inatt för han var ute med sina grabbar på harrys. Först bastu och sen utgång. Vilket leder till att han inte tar sig ur sängen nu, börjar bli lite arg på han känner jag, klockan är ändå 13.50 nu och han sover. Idag har jag inte fått någon hjälp alls, jag kommer nog inte få någon heller. Niklas ska senare iväg och äta pizza med sina grabbar så han går nog inte upp innan dess kan jag tro. Jag själv har städat och tvättat idag för det behövdes i detta hem hihi Men fint blev det nu=) Jag hoppas att det förblir så denna vecka orkar inte städa mer, det är inte roligt men ett måste tror jag=) Igår kollade jag på melodifestivalen med hans föräldrar och det var mycket trevligt och ganska så bra låtar mot förra veckan känner jag=) Mina favoriter kom med iallafall så det kändes ju faktiskt bra. Annars gjorde jag inget igår tog det lugnt och bara vilade upp mig hoppas på att bli lite mer frisk nu än vad jag varit det senate tre veckorna. Men men det är väl så livet är antar jag, man får vara sjuk lite då och då. Nu ska jag snart iväg med min vän Johanna till Gnosjö och umgås lite det ska bli trevligt=) KÄnner att det ska bli gött och umgås med någon som inte ligger och tycker synd om sig själv haha Men men dags att göra sig iordning=) Hade bäst nu alla underbara människor=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback